JAKA JEST SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15?
Do szkoły chodzą dzieci od 7. roku życia. Chodzą do klas od 1. do 8.
Lekcje są od 7:45 do 16:10.
W szkole mamy:
- 17 sal lekcyjnych
- salę gimnastyczną
- salę zabaw dla uczniów z klas od 1. do 3.
- 2 sale komputerowe
- bibliotekę, w której można bezpłatnie wypożyczać książki, czynną od 8:00 do 16:00
- świetlicę, w której dzieci bawią się i rozwijają przed i po lekcjach, czynną od 6:30 do 16:30
- stołówkę, w której dzieci mogą zjeść dwudaniowe obiady przygotowywane w naszej kuchni
- plac zabaw
JAKICH JĘZYKÓW OBCYCH UCZY SIĘ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 15?
Od klasy 1. języka angielskiego.
Od klasy 7. języka niemieckiego.
JAK POMAGAMY UCZNIOM Z PROBLEMAMI W NAUCE?
Jeśli uczeń ma problem z nauką może chodzić na:
- konsultacje
- zajęcia wyrównawcze
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
- zajęcia logopedyczne.
JACY SPECJALIŚCI PRACUJĄ W SZKOLE?
W szkole pracują:
- pedagog
- pedagog specjalny
- psycholog
- terapeuci pedagogiczni
- socjoterapeuta
NA JAKIE DODATKOWE ZAJĘCIA MOŻNA CHODZIĆ?
Uczniowie mogą chodzić na dodatkowe zajęcia, żeby rozwinąć swoje zainteresowania:
- plastyczne
- języka polskiego
- języka angielskiego
- matematyczne
- dziennikarskie
- teatralne
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
Na teren szkoły możesz wejść przez wejście główne od ul. Lisiej oraz wejścia dodatkowe: od ul. Jeleniej obok boiska i od ul. Herberta obok placu zabaw.
Do budynku możesz wejść od ul. Lisiej. Wejście ma jeden stopień schodów. Wewnątrz na parter prowadzą schody. Na parterze, po prawej stronie, obok klatki schodowej jest sekretariat. W budynku jest klatka schodowa.
W budynku nie ma żadnych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Osoby na wózkach nie mogą się swobodnie poruszać. wózkach.
W budynku nie ma oznaczeń w brajlu ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.
Nie ma tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń możesz wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Przed budynkiem nie ma parkingu ani miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
INFORMACJA
Jeśli chcesz skontaktować się ze szkołą możesz to zrobić w wygodny dla siebie sposób
- napisz pismo i wyślij je pocztą na adres:
Szkoła Podstawowa nr 15
- Lisia 37
65-093 Zielona Góra
- wyślij e-mail na adres: sp15zgora@gmail.com
- zadzwoń sam lub z pomocą innej osoby pod numer: +48 68 453 17 77
- przyjdź do sekretariatu, czyli głównego biura szkoły (ul. Lisia 37, parter obok schodów) od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00
Zapraszamy!